کلاؤڈ کمپیوٹنگ کیا ہے؟

What is cloud computing ? A beginner's guide - Cloud Computing Gate

دنیا میں نئی سے نئی ایجادات متعارف ہو رہی ہیں ۔ان میں بہت ہی ایسی ہیں جو کے ہر انسان کی راسائی میں مو جو د ہیں اور ان میں سے بہت سی ایسی ہیں جن کے بارے میں انسان کو اتنا علم نہیں ۔حالانکہ کہ یہ انسان ان کو روزانہ کی بنیادوں پر استعمال بھی کرتا ہے ۔ان ہی میں ایک کلاؤڈ کمپیوٹنگ یا کلاوڈ ٹیکنالوجی بھی ہے۔
کلاؤڈ کمپیوٹنگ یا ابری کمپیوٹنگ(Cloud computing) کی اصطلاح یا استعارہ جوکہ سن2000 میں مقبول ہوئی۔ یہ کمپیوٹروں کے اجتماعی وسائل کے استعمال پر منحصر ہے۔ کلاؤڈ کمپیوٹنگ دور دراز کے سرورز اور مرکزی ڈیٹا اسٹوریج اور کمپیوٹر کے وسائل تک کلائنٹس کو آن لائن رسائی دیتا ہیں۔
کلاؤڈ کمپیوٹنگ کیسے کام کرتا ہے
ایک کلاؤڈ کمپیوٹنگ نظام انفرادی کلائنٹ کے آلات پر ڈیٹا فائلوں کی کاپیاں تقسیم کرنے کے بجائے انٹرنیٹ سرورز پر اپنے اہم ڈیٹا کو برقرار رکھتا ہے. Netflix کی طرح ویڈیو اشتراک کرنے والی کلاؤڈ سروسز، مثال کے طور پر، گاہکوں کو ڈی وی ڈی یا BluRay جسمانی ڈس کو بھیجنے کے بجائے دیکھنے کے آلے پر ایک پلیئر ایپلی کیشن پر انٹرنیٹ بھر میں ڈیٹا کو سٹریم.
کلاؤڈ سروسز استعمال کرنے کیلئے گاہکوں کو انٹرنیٹ سے منسلک ہونا ضروری ہے. بکس لائیو لائسنس پر کچھ ویڈیو گیمز، مثال کے طور پر، صرف آن لائن حاصل کیا جاسکتا ہے (جسمانی ڈسک پر نہیں) جبکہ کچھ دوسروں کو بھی بغیر کسی بھی کھیل میں نہیں چلایا جا سکتا ہے.
کچھ صنعت مبصرین کو آنے والے سالوں میں مقبولیت میں اضافہ رکھنے کے لئے بادل کمپیوٹنگ کی توقع ہے. Chromebook اس مثال کا ایک مثال ہے کہ اس رجحان کے تحت مستقبل میں سبھی ذاتی کمپیوٹرز کی ترقی کیسے ممکن ہو سکتی ہے – ویب براؤزر کے علاوہ کم از کم مقامی اسٹوریج کی جگہ اور چند مقامی ایپلی کیشنز (جس کے ذریعہ آن لائن ایپلی کیشنز اور خدمات تک پہنچ گئی ہے).
کلاؤڈ کمپیوٹنگ صارفین کو مختلف ایپلی کیشنز کے لائسنس کی خریداری کے بغیر ان کو استعمال کرنے اور ڈیٹا کو اپ ڈیٹ کرنے کے لیے سرور تک رسائی دیتا ہے۔ اگر ہم اس کو آسان الفاظ میں دیکھیں تو یہ مشترکہ وسائل کی تاثیر اور شراکت کے انحصار کو بڑھانے پر مرکوز ہے۔ یہ کمپنیوں کو براہ راست بنیادی ڈھانچے کے اخراجات سے بچنے میں مدد دیتا ہے۔ کمپنی کمپیوٹنگ میں ضرورت کے مطابق فوری طور پر اضافہ یا کمی کر سکتی ہے۔
تیز رفتار نیٹ ورکس، سستے کمپیوٹرز اور سٹوریج آلات اور ہارڈ ویئر ورچوئلائزیشن کی دستیابی، کلاؤڈ کمپیوٹنگ میں اضافہ کی وجہ ہے۔ اس میں سالانہ 50 فی صد اضافہ ہو رہا ہے۔کلاوڈ کمپیوٹنگ کی اصطلاح کی تاریخ ابھی تک واضح نہیں ہے۔
خصوصیات

کلاؤڈ کمپیوٹنگ کی مندرجہ ذیل اہم خصوصیات ہیں۔

لاگت میں کمی۔
یہ ڈیوائس اور جگہ کی قید سے آزاد ہے ۔(مثلا، پی سی، موبائل فون)۔ کوئی بھی صارف ایک ویب براؤزر استعمال کرتے ہوئے نظام تک رسائی حاصل کرتے ہیں۔
بنیادی ڈھانچہ عام طور پر ایک تیسری پارٹی کی طرف سے حاصل کیا جاتا ہے۔اس میں صارفین کہیں سے بھی منسلک ہو سکتے ہیں -اس کو صارف کے کمپیوٹر پر انسٹال کرنے کی ضرورت نہیں ہے،اس کو مختلف مقامات سے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ یہی کلاؤڈ کمپیوٹنگ ایپلی کیشنز کی آسانی کی وجہ ہے۔
اس میں کارکردگی کی نگرانی بھی کی جا سکتی ہے۔ ایک سے زیادہ صارفین ایک ہی وقت میں ایک ہی ڈیٹا پر کام کر سکتے ہیں۔
اگر کلاؤڈ کمپیوٹنگ کو اچھی طرح سے ڈیزائن کیا گیا ہو تو یہ کاروبار کے تسلسل اور ڈیزاسٹر ریکوری کے لیے بھی موزوں ہے۔ جس میں یہ ایک سے زیادہ سائٹس کے استعمال کر نے پر اس کو بہتر بنا تا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.