صحافی محسن بیگ کو گرفتار کر لیا گیا

صحافی محسن بیگ کو فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی (ایف آئی اے) کے سائبر کرائم ونگ کے چھاپے کے بعد گرفتار کیا گیا۔صحافی حکومت کی پالیسیوں پر تنقید کرتا رہا ہے اور ٹی وی ٹاک شوز میں بطور تجزیہ کار نظر آتا تھا۔ایف آئی اے سائبر کرائم ونگ نے آج پولیس کے ہمراہ وفاقی دارالحکومت میں صحافی کے گھر پر چھاپہ مار کر اسے حراست میں لے لیا۔ بیگ کے بیٹے نے کہا کہ ایف آئی اے کے اہلکار سادہ لباس میں آج ان کے گھر آئے اور ان کے والد کو گرفتار کر لیا۔”شروع میں، ہم نے سوچا کہ وہ (ایف آئی اے اہلکار) چور ہیں اور ہوائی فائرنگ کی، لیکن بعد میں انہوں نے خود کو قانون نافذ کرنے والے اہلکار کے طور پر متعارف کرایا۔ ہم نے ان سے وارنٹ گرفتاری ظاہر کرنے کو بھی کہا لیکن ان کے پاس کوئی نہیں تھا۔ اسی دوران ایک پولیس پارٹی بھی ہمارے گھر آئی۔ایف آئی اے کو مبینہ طور پر چھاپے کے دوران “مزاحمت کا سامنا” کرنا پڑا اور صحافی کو “گھسیٹ کر” وین تک لے گئے۔

سینئر صحافی محسن بیگ گرفتار - Naibaat
صحافی محسن بیگ کو گرفتار کر لیا گیا


بیگ کے وکیل نے ‘غیر قانونی حراست’ کے خلاف درخواست دائر کر دی
گرفتاری کے بعد بیگ کے وکیل راحیل نیازی نے صحافی کی “غیر قانونی حراست” کے خلاف درخواست دائر کی۔پولیس ذرائع نے بتایا کہ بیگ سے فی الحال مارگلہ پولیس اسٹیشن میں پوچھ گچھ کی جارہی ہے۔ انہوں نے انکشاف کیا کہ ان کے اہل خانہ نے 15 پر کال کی اور پولیس نے فوری طور پر شکایت کا جواب دیا۔ادھر اسلام آباد پولیس کے ترجمان کا کہنا ہے کہ ایف آئی اے کو مزاحمت کا سامنا کرنا پڑا اور بیگ نے فائرنگ کردی جس سے ایف آئی اے اہلکار زخمی ہوگیا۔ترجمان نے کہا کہ بیگ کو تھانے منتقل کر دیا گیا ہے اور مزید قانونی کارروائی کی جا رہی ہے۔
بلاول نے حکومت سے محسن بیگ کی فوری رہائی کا مطالبہ کیا۔
پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے گرفتاری کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ بیگ کی گرفتاری سے عمران خان کی کمزوری ظاہر ہوئی ہے۔”[وزیراعظم] عمران خان عمران خان خود تنقید سے ڈرتے ہیں کہیں لوگ ان کی سچائی سے آگاہ نہ ہو جائیں،” بلاول نے کہا کہ پی ٹی آئی کے دور میں دہشت گرد فرار ہو رہے ہیں جبکہ صحافی گرفتار ہو رہے ہیں۔انہوں نے مزید کہا کہ بیگ کو اس کے خاندان کے سامنے گھسیٹا گیا اور اس طرح گرفتار کیا گیا جیسے وہ دہشت گرد ہو۔بلاول نے مطالبہ کیا کہ پی ٹی آئی حکومت صحافی محسن بیگ کو فوری رہا کرے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.