صلاح الدین ایوبی ہمارے ہیرو نہیں ہیں:اداکارہ عفت عمر

پاکستانی اداکارہ عفت عمر اپنے دل کی بات کہنے کے لیے سرخیوں میں رہتی ہیں۔ حال ہی میں وہ موجودہ حکومت پر تنقید کی وجہ سے بھی خبروں میں سر گرم تھیں ۔حا ل ہی میں ساتھی اداکار نعمان اعجاز کے ساتھ ایک انٹرویو میں، انہوں نے انکشاف کیا کہ انہیں کوئی پچھتاوا نہیں ہے۔
اداکارہ وزیر اعظم عمران خان اور حکمران جماعت کی سخت ناقد ہیں۔ عفت عمر نے واضح کیا کہ صرف اس لیے کہ وہ موجودہ حکومت کی خامیوں کو اجاگر کر رہی ہیں، اس کا یہ مطلب نہیں کہ وہ ملک میں کسی دوسری سیاسی جماعت کی حمایت کرتی ہیں۔
اس بارے میں بات کرتے ہوئے کہ پاکستان صحیح سمت میں کیوں نہیں جا رہا ہے، عمر نے افسوس کا اظہار کیا، “اگر متعلقہ محکمے دوسرے محکموں میں مداخلت کرتے رہے تو ہم کبھی کامیابی کی طرف نہیں بڑھ پائیں گے۔ ہمیں امن کی ضرورت ہے، ہمیں تعلیم کی ضرورت ہے، ہمیں سائنس کی ضرورت ہے۔ مصنوعی ذہانت ایک نیا انقلاب ہے۔”
اس کے بعد میزبان نعمان اعجاز نے مداخلت کی اور سوال کیا کہ حکومت نے ترکی کے مشہور شوز کو نشر کرکے اسلامی تاریخ کو کیسے فروغ دیا ہے۔ اس پر عمر نے ہاتھ جوڑ کر جواب دیا، “ترکوں نے ہم پر حملہ کیا، اس کو سمجھیں، ہمیں فرضی کرداروں کی ضرورت نہیں، ہمیں سائنس دانوں کی کہانیوں کی ضرورت ہے۔ پاکستان میں ایک بھی ریاضی دان، سائنسدان ایسا نہیں جو دنیا بھر میں مشہور ہو۔ “
اس کے بعدنعمان اعجاز نے عفت عمر سے صلاح الدین ایوبی پر آنے والی سیریز میں پاک-ترک تعاون کے بارے میں پوچھا۔ “صلاح الدین ایوبی ہمارے ہیرو نہیں ہیں،” ۔ جب سے ہمارا ملک بنا ہے تب سے پاکستانیوں میں یہ بات پائی جاتی ہے۔ ہم اپنے آپ کو برتر سمجھتے ہیں۔ ہماری تاریخ برصغیر کی ہے، ہمیں اس کی توثیق کرنے کی ضرورت ہے۔ ہماری تاریخ ترکی کی نہیں ہے۔”

Leave a Reply

Your email address will not be published.